Sunday, May 16, 2021

Fucking idiot Keanu Reeves GO AWAY FROM ME FOREVER! STUPID JOHN WICK GO TO HELL WITH YOUR DEMON DIRECTOR & FUCKING LADYBOY! DONT EVER THINK TO DISTURB ME N TAKE ADVANTAGE OF ME ANYMORE! FUCK U IDIOT GUY! DONT BRING YOUR EVIL DIRECTOR COME TO JAPAN ANYMORE! GO BACK TO YOUR FUCKING NEW YORK HELL. I AM NOT WELCOME THIS KIND OF EVIL MONSTER VAMPIRE!!! FUCK U IDIOT DONT UNDERSTAND MY SIMPLE WORDS HUH



爱情不能因為"同情心"!!!

去死啦! 混賬無聊"聖人模式"!
Fucking Nonsense "Saint Mode"
他根本就是吸"大麻烟"太多太忘我的缘故!
他還很過份到開始叫我不要工作到最後叫我去住福利部害我去住到一栋前身是所医院的猛鬼樓恐怖死了! 死愛面子臭男人對外阔绰對内吝啬! 真是爱慕虚荣死要面子谎话连篇混賬虚伪男人! 所以我关掉我在檳島的公司後才下来吉隆坡做家教!