Tuesday, October 19, 2021

【Resident Evil Afterlife Full HD】还有我警告你最后一次了!不要再跟我扯到任何马国人事物了包括那些早就没人性着魔很严重很恐怖很虚假的妖魔鬼怪家人!不要再给我惹是生非找问题麻烦了!面对没人性没灵性的行尸走肉精神丧尸群绝对不能脑子进水心软手软!

ENOUGH IS ENOUGH! DON'T EVER THINK TO THROW THOSE MEANINGLESS POISONING DEATHLY RELATIONSHIP ON ME OVER N OVER AGAIN! AM ENOUGH! I HATE TO ATTACH TO ANY USELESS TOXIC PAST!!! WHO EVER HARM ME HURT ME INTERFERED MY PERSONAL BUSINESS HARRASH ME SUFFERING & MAKE TROUBLES ON ME BEFORE PLEASE DON'T EVER TRY TO CONNECT WITH ME ANYMORE! I CUT OFF ALL THESE SHIT IMMEDIATELY WHEN I REALIZED WHAT THE TRUTH BEHIND THE FACTS!!! JUST GO AWAY FROM ME & DON'T EVER THINK TO TAKE ADVANTAGE OF ME! WHAT THE HELL SO SUCK SO DAMN SHIT BULLSHIT TERRIBLE SHAMELESS SOULLESS HEARTLESS BRAINLESS ARROGANT IGNORANCE SUPER-EGO JEALOUSY SELFISH NEGATIVE NONSENSE FAKE PEOPLES!!!


AND PLS NO WEDDING OK! I TRULY HATE IT! THAT'S REALLY A NONSENSE USELESS CEREMONY! STUPID IDIOT DRAMA! I HATE WEDDING OK! SO U GOT WEDDING IN 2013 OR 2014 RIGHT BUT THEN DIVORCE AFTER 7 YEARS TOO ISN'T IT! THAT'S WHY I SAID IT'S JUST A NONSENSE STUPID HUMAN DRAMA SHOW OFF TO PPLS! I DON'T NEED I DON'T WANT I DON'T LIKE ALL THAT NONSENSE STUFF OK! 

不切实际废得要死就这个意思!

TOM CRUISE 结三次婚都举行婚礼照样离三次!BRAD PITT不也一样高调结两次婚离两次婚,至今还在痛苦纠结不停打官司多么无聊废啊!杨紫琼也结两次婚吧结果还是一样痛苦地离婚!王菲也是一样啊!所以她们如今人到中年成熟女人经历多了长智慧了就不再天真愚蠢再去瞎搞那些外在形式的婚礼!如果想要一起生孩子养孩子的话顶多就低调注册结婚给孩子名分家庭就行!中年人了千万不要再瞎搞胡搞任何愚蠢多余白痴多此一举无聊的事情!


还有如果你要关心我吃没吃饭好心不要那样子使用吵人的方式!怕我饿到就直接送食物或者送钱来啊实际一点吧!不要整天只会在精神上折磨骚扰人!然后你不要再叫我去做什么哦我不会那样愚蠢好不好!我自己一个人在外面生活那么多年行住坐卧都是自己来的啊!我从小就被训练独立自主生活了!好心不要有事没事胡搞我!你不要像外面那些无聊垃圾脑残自私自利自以为是一样使用你自己的脑袋习性来揣摩胡扯我就是了!我跟你们所有外面社会乱七八糟的复杂人事物通通都不一样!